Prowadzenie Facebooka

Rozkręcamy fanpage naszych klientów

Skuteczny plan marketingowy firmy w przestrzeni Internetu, powinien uwzględniać wielopłaszczyznowe działania, zmierzające do pozyskania nowych Klientów. Samo posiadanie strony internetowej lub sklepu internetowego może okazać się niewystarczające.

Ważne jest skorelowanie serwisu z mediami społecznościowymi lub innymi, zewnętrznymi witrynami. W ramach świadczonych usług oferujemy prowadzenie fanpage’y w dowolnym serwisie społecznościowym – na Facebooku, Twitterze, Instagramie i tak dalej.

Efekty wynikające z aktywnego prowadzenia fanpage’a

Dlaczego warto aktywnie prowadzić fanpage na Facebooku

Cennik

Zapoznaj się z naszymi pakietami miesięcznymi.

Pakiet brązowy

199miesięcznie
  • Zaprojektowanie okładki fanpage’a
  • dodanie 3 posty miesięcznie
  • pozyskanie min. 100 polubień fanpage’a

Pakiet srebrny

299miesięcznie
  • Zaprojektowanie okładki fanpage’a
  • dodanie 5 posty miesięcznie
  • pozyskanie min. 150 polubień fanpage’a

Pakiet złoty

399miesięcznie
  • Zaprojektowanie okładki fanpage’a
  • dodanie 8 posty miesięcznie
  • pozyskanie min. 250 polubień fanpage’a

Samo pozyskiwanie fanów

150 fanów

199netto

200 fanów

349netto

400 fanów

599 złnetto

Przebieg prac

Jak rozpocząć aktywne prowadzenie fanpage’a

laska2

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Korzyści, związane z prowadzeniem fanpage’a są oczywiste. Pozwala to na zwiększenie ekspozycji marki, poprawę satysfakcji klientów, nawiązanie nowych relacji biznesowych, zdobycie nowych klientów, a także zwiększenie zaufania i przywiązania wśród dotychczasowych odbiorców.
Zauważyliśmy, że najlepsze efekty daje przyciągająca uwagę grafika. Nie może być to jednak jedyny element fanpage’a. Ciekawe zdjęcie uzupełniamy o bogaty, interesujący content, czyli treść. Dodatkowo zachęcamy Klientów do aktywności poprzez różnego rodzaju konkursy i bonusy.
Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, ponieważ nie da się w tym zakresie sformułować jednego, precyzyjnego cennika. Cena usługi prowadzenia fanpage’a zależy od wielu czynników, w tym od oczekiwanej częstotliwości publikowania tekstów, rodzaju tekstów, konkurencji w danej branży i tak dalej.

Oczywiście. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce, dlatego podejmujemy się wielu zadań w tym zakresie. Jeżeli takie jest życzenie naszych Klientów, tworzymy też „od zera” przyciągający, atrakcyjny fanpage.
W tym zakresie nie mamy żadnych ograniczeń. Świetnie czujemy się w obsłudze wszelkich fanpage’y, obecnych w wielu serwisach społecznościowych. Nasi Klienci powierzają nam swoje fanpage’e prowadzone na Facebooku, Instagramie, Twitterze i wielu innych.
Media społecznościowe są obecnie na tyle rozwinięte, że oferują swoim użytkownikom różnorodne narzędzia do pomiaru efektywności, podejmowanych tam działań. Możemy dokładnie stwierdzić, które posty odnoszą lepszy, a które gorszy skutek i czy rzeczywiście nasz przekaz trafia do właściwej grupy docelowej.
Do mierzenia efektów działań w social media używamy przede wszystkim Google Analytics. To narzędzie daje nam obraz tego, ile osób zamawia dany produkt za pośrednictwem mediów społecznościowych, jakie jest zasięg danej informacji, ile osób wymieniło się tymi informacjami w Internecie.
Nie da się precyzyjnie określić, ile postów na Facebooku przyciągnie Klientów. Oczywiście, im większa aktywność moderatora fanpage’a, tym większa szansa na zainteresowanie odbiorców.
Jeżeli wciąż jesteś na etapie, decydowania, który serwis społecznościowy byłby najlepszy do prowadzenia fanpage’a, musisz wiedzieć, że kluczowe do podjęcia decyzji, jest określenie grupy docelowej. Facebook jest dość ogólnym narzędziem. Twitter skupia się raczej na konwersacji. Pinterest bazuje na zdjęciach i obrazach i jest popularny raczej wśród młodszych odbiorców. Z kolei GoldenLine i LinkedIn to portale mocno osadzone w świecie biznesu, marketingu, a także rynku pracodawcy i pracownika.
Obecność w social media ma również swoją „ciemną” stronę. Może sprowadzić na nas krytykę. Jako specjaliści w tej dziedzinie marketingu internetowego, wiemy jednak, jak radzić sobie z chwilowymi trudnościami.