Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie i optymalizacja stron www

Nawet najlepsza strona nie osiągnie oczekiwanych rezultatów bez odpowiedniego pozycjonowania. Stanowi ono podstawowy element działań marketingowych w Internecie. Zabieg ten pozwala na uzyskanie możliwie najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarek internetowych. To z kolei bezpośrednio przekłada się na zainteresowanie Klientów i zysk firmy.
W zakresie pozycjonowania współpracujemy z najlepszymi specjalistami na rynku – firmami SEMPIRE sp. z o.o. sp. k. oraz TENSE.PL.

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google

Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową

Przebieg prac

Jak rozpocząć pozycjonowanie strony internetowej

laska2

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Pozycjonowanie strony pozwala na wzrost jej widoczności w wyszukiwarce Google, wzrost wartościowego ruchu na stronie, zwiększenie zainteresowania oferowanymi produktami i usługami, większą sprzedaż produktów i usług, większą rozpoznawalność marki, większy prestiż w branży oraz budowanie przewagi konkurencyjnej… a w konsekwencji większy zysk naszych Klientów.
Pozycjonowanie nie stanowi jednorazowego zabiegu. To długi i złożony proces, obejmujący wiele różnych czynności i zabiegów. Trwałość efektów pozycjonowania zależy natomiast od ciągłej, wzmożonej pracy. Właśnie dlatego rozliczamy się w systemie miesięcznym, a nie jednorazowo.
Dysponujemy wszelkimi, potrzebnymi narzędziami. Jedyne co, jest nam potrzebne, to informacje na temat grupy docelowej naszego Klienta oraz oczekiwanych rezultatów. Wszystko to ustalimy jednak na pierwszym spotkaniu.
Jesteśmy w tym zakresie bardzo elastyczni. Oferujemy krótko- i długoterminowe umowy na 3, 6, 12 lub 24 miesiące. Czas trwania umowy uzależniony jest od… decyzji naszego Klienta.
Pierwsza strona, a nawet pierwsza pozycja w wyszukiwaniach Google jest jak najbardziej możliwa. Efekt zależy jednak od posiadanego budżetu oraz skutecznej, opracowanej przez nas strategii działania.
Cena zależy od kilku różnych czynników. Po pierwsze od przyjętej metody i czasu pracy. Po drugie od konkurencyjności w danej branży i liczby oraz rodzaju pozycjonowanych fraz. Po trzecie od jakości i zawartości strony internetowej. Po czwarte natomiast od długości trwania umowy. Im dłuższa umowa tym niższa cena, ponieważ w dalszej fazie pozycjonowanie skupia się na utrzymywaniu wcześniej wypracowanego efektu.
Jeżeli Klient zgodzi się na wszystkie nasze warunki i posłucha naszych rad, dajemy 100 procent gwarancji na osiągnięcie zamierzonego efektu. Wszystko zależy bowiem od skutecznej strategii działania i przeznaczonych na ten cel środków.
Pozycjonowanie strony internetowej jest ciągłym, nieprzerwanym procesem. Jeżeli chcemy utrzymać, osiągnięty po kilku miesiącach prac, efekt, warto wydłużyć okres pozycjonowania na kolejne miesiące. Gwarantujemy jednak zauważalny wzrost ruchu na stronie już po 3 miesiącach prac.