Kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google

Kampanie Google Ads, nazywane wcześniej Google AdWords to jeden z najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania wartościowego ruchu na stronie internetowej. Przy tego typu kampaniach efekty zauważalne są najszybciej. Ich największą siłą jest natomiast możliwość dotarcia z reklamami do osób, przeglądających inne serwisy, jak chociażby YouTube.

 

Co również ważne, kampanie te nie wymagają dużego budżetu. Już kilka złotych miesięcznie wystarczy, aby zaistnieć w Internecie i zdobyć nowych Klientów.

strony-www-baner

Specyfikacja

Google Ads – reklama prosto od Google – dlaczego warto skorzystać z tej formy reklamy w internecie

Skuteczna reklama w Google

Google Ads to gwarancja skuteczności. Dzięki tym kampaniom możliwe jest pozyskiwanie nowych Klientów w bardzo krótkim czasie. A wszystko dzięki odpowiedniemu zaplanowaniu kolejnych działań i wykorzystaniu dostępnych narzędzi.

Trafna kampania reklamowa

Google Ads gwarantuje też trafność prezentowanej reklamy. Ona jest bowiem skorelowana z wybranymi słowami kluczowymi, co powoduje, że przekaz trafia do wybranej przez nas grupy docelowej, a to wspomaga skuteczność tego mechanizmu.

Wysoka pozycja w wyszukiwaniach Google

Linki sponsorowane, będące elementem Google Ads, pozwalają na znalezienie się w czołówce wyszukiwania Google, praktycznie bez stosowania zabiegu pozycjonowania. A to wszystko przy niewielkim budżecie.

Pay Per Click

Tajemnicą ceny Google Ads jest system Pay Per Click. Rzecz polega na tym, że nie płacimy za samo wyświetlanie reklamy, ale za kliknięcie w link lub baner, prowadzący do promowanej strony internetowej.

Nowoczesny wymiar reklamy

O Google Ads mówi się również, że jest to nowoczesny wymiar reklamy. Kampanie te dają większe możliwości dotarcia do ściśle sprecyzowanego klienta. To z kolei zwiększa szansę na to, iż dokona on transakcji w naszym sklepie internetowym lub zdecyduje się na współpracę z nami.

Nieagresywna reklama

Warto też podkreślić, że Google Ads to forma nieagresywnej reklamy. Wyświetla się ona bowiem wyłącznie tym osobom, które w wyszukiwarce wpisały hasło powiązane z usługami lub produktami reklamowanej firmy, a zatem tym, które takich produktów lub usług szukają.