Google Ads

Kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google

Kampanie Google Ads, nazywane wcześniej Google AdWords to jeden z najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania wartościowego ruchu na stronie internetowej. Przy tego typu kampaniach efekty zauważalne są najszybciej. Ich największą siłą jest natomiast możliwość dotarcia z reklamami do osób, przeglądających inne serwisy, jak chociażby YouTube.

Co również ważne, kampanie te nie wymagają dużego budżetu. Już kilka złotych miesięcznie wystarczy, aby zaistnieć w Internecie i zdobyć nowych Klientów.

Google Ads – reklama prosto od Google

Dlaczego warto skorzystać z tej formy reklamy w internecie

Przebieg prac

Jak rozpocząć reklamowanie się w internecie

laska2

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Google Ads to platforma reklamowa, pozwalająca emitować różnego rodzaju reklamy – w formie baneru, tekstu, grafiki lub wideo. Narzędzie to oferuje wiele różnych funkcjonalności i ustawień, dzięki czemu reklama może być nakierowana na konkretną grupę docelową, w dowolnie wybranej lokalizacji.
Nie. Należy odróżnić Google Ads od pozycjonowania, ponieważ to dwie różne usługi. Pozycjonowanie służy dostosowaniu strony internetowej do wymagań wyszukiwarki Google, aby uzyskać jak najlepszą pozycję w wyszukiwaniach. Z kolei Google Ads jest formą internetowej reklamy, wyświetlanej użytkownikom.
Koszt kampanii Google Ads zależy od wielu czynników. Prawdą jest, że już nawet kilkanaście złotych miesięcznie może zapewnić widoczny efekt i przyciągnąć nowych klientów. Oczywiście jednak, im większy budżet, tym większa szansa na uzyskanie satysfakcjonującego wyniku kampanii.
W Google Ads nie ma czegoś takiego jak minimalny lub maksymalny budżet. Inwestujesz w to tyle, ile Ci się opłaca. Czasem niewielkie kwoty okazują się niewystarczające dla zrealizowania koncepcji kampanii i osiągnięcia zamierzonego rezultatu.
Stawki w Google Ads zależą od trwających aukcji. Poszczególne firmy obstawiają, ile są w stanie zapłacić za kliknięcie w swoją reklamę. W ten właśnie sposób konkurują o możliwość wyświetlania w Google. Dodatkowo ceny uzależnione są od takich czynników, jak chociażby historia konta Google Ads.
Remarketing jest istotnym pojęciem w kontekście Google Ads. W zasadzie można powiedzieć, że stanowi on jedną z funkcjonalności Google Ads. Korzystamy z niego wtedy, gdy chcemy ponownie wyświetlać swoją ofertę, produkty lub usługi osobom, które już raz pojawiły się na obsługiwanej przez nas stronie.
Oczywiście. Na bieżąco mamy dostęp do danych, pozwalających na szczegółową analizę skuteczności wdrażanej kampanii. Dodatkowo mechanizm Google Ads oferuje edytor raportów, wyposażony w prosty interfejs, umożliwiający analizę wielu segmentów jednocześnie, a także zaawansowane filtrowanie i sortowanie informacji.
Oczywiście. Google Ads oferuje test reklamy. Pozwala on zweryfikować, jakie komunikaty są najbardziej interesujące dla Klientów. To z kolei daje nam rzetelną informację o tym, co powinniśmy zrobić, aby prezentowane reklamy były najbardziej skuteczne.
Oczywiście. Google Ads pozwala na dotarcie do Klientów w wybranym miejscu, czasie, a także w wybrany przez siebie sposób.
Posiadamy konto Google Ads, wraz z tak zwanym profilem płatności. On z kolei pozwala nam kontrolować rozliczenia i dokonywane płatności na koncie Google Ads. Narzędzie to oferuje wiele opcji płatności – od karty kredytowej po tradycyjny przelew. Możliwe jest również wystawienie faktury VAT za usługi.