Strategia dla właścicieli serwisów ww

Internet urasta od chwili swego powstania do rangi medium przewodniego. Demiurga pośród środków masowego przekazu i choć wyrosłego jak grzyb po rzęsistym deszczu nie ma symptomów podobieństwa bańki spekulacyjnej, która rozpadnie się po pierwszej korekcie kursu. Obecność w najważniejszym nośniku informacji jest obowiązkiem i przejawem zdrowego rozsądku każdego, kto chce dotrzeć do jak największej liczby odbiorców.

Dzięki stronom internetowym szerzącym informację sklepom internetowym propagującym sprzedaż poprzez niematerialny kontakt rozwija się sieć połączeń łącząca wiele istnień ludzkich.


Jest jednak pewne „ale” jak w każdej sytuacji…

Serwis jest odwiedzany pod warunkiem, że go zobaczą wszyscy zainteresowani. Należy zatem zapytać, gdzie widać strony najlepiej? Otóż widoczne w pełnej krasie są na płaszczyźnie wyszukiwarek. To one nadają ton i rytm temu światu.

Dlatego portale internetowe biją się o najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania. Pierwsza strona i pierwsza dziesiątka jest marzeniem większości właścicieli portali internetowych.

Serwisy chcąc się przypodobać przeglądarkom i ich programom indeksującym wykonują wielką pracę. Przejawem tego gigantycznego wysiłku jest optymalizacja i pozycjonowanie.

Najwięcej pracy pozycjonerzy wkładają w dostosowanie serwisów do algorytmu wyszukiwania największej przeglądarki na rynku.

Ponieważ dzieło Google generuje grubo ponad dziewięćdziesiąt procent ruchu sieciowego. Żółta koszulka lidera skutecznie przyciąga wszystkich. Każdy chce się pod nią skryć i przytulony do lidera paradować w trykocie zwycięzcy. Protagonista daje prestiż, zysk i niskie koszty, a przy tym klienta o ustalonym profilu.

Pierwsza strona wyników wyszukiwania przyciąga internautów, jak światło lampy wabi rude ćmy. Istnieje przekonanie potwierdzone badaniami psychologii, że najwyższe lokaty w wynikach wyszukiwania zajmują serwisy oferujące najlepsze produkty.

Może jest w tym też odrobinę lenistwa. Komu chce się przeszukiwać rekord po rekordzie na kolejnych dziewięćdziesięciu dziewięciu stronach listy SERP.

Tak więc kluczowym zadaniem jest dotarcie do największej grupy klientów. Dzieje się to za sprawą celnej reklamy wspieranej przez szerokie spektrum działań zakulisowych.

Dzięki pracy włożonej w pozycjonowanie i optymalizację klient dostaje cel, który sam przybliża się i nie trzeba go wyznaczać.

Podoba się?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Dodaj komentarz